Vážení zákazníci, nenechávajte si proces objednávania na poslednú chvíľu. Spoločne sa tak vyhneme zbytočnému stresu pred Vianocami. Ďakujeme za pochopenie.

KONTAKTY

ADRESA PREVÁDZKY:
BIO FLAME, s.r.o.
Zvolenská cesta 5040
984 01 Lučenec
Zákaznícky servis:
tel: 0903 322 727
info@vino-stojany.sk

TOVAR V AKCII

naša cena 62,99 EUR
skladom
naša cena 34,99 EUR
skladom
naša cena 59,99 EUR
skladom

NAJPREDÁVANEJŠÍ

naša cena 22,99 EUR
skladom
naša cena 39,99 EUR
skladom
naša cena 72,99 EUR
skladom

Doprava / Poštovné
Doprava - Poštovné

Náklady na dopravu tovaru v SR v závislosti od spôsobu platby:

Prepravca Cena za prepravu Platba kartou online (pred dodaním tovaru) Platba bankovým prevodom (pred dodaním tovaru) Platba dobierkou – kuriérovi v hotovosti, alebo s platobnou kartou (pri dodaní tovaru)
GEIS 4,- € s DPH + 0,- € + 0,- € + 1,- €
* SDS 5,- € s DPH + 0,- € + 0,- € + 1,- €

* Prostredníctvom prepravnej spoločnosti SDS zasielame iba nadrozmerné zásielky, alebo zásielky pozostávajúce z viacerých balíkov. Vyhradzujeme si právo využiť služby spoločnosti SDS v prípade, keď tovar musíme zabaliť bezpečne do jedného veľkého balíku, alebo do viacerých balíkov.

Tovar nachádzajúci sa v sklade – 2-3 pracovné dni v závislosti od času prijatia objednávky a vyťaženosti e-shopu, prípadne prepravnej spoločnosti.

Tovar nenachádzajúci sa v sklade – dátum dodania upresníme telefonicky, alebo e-mailom do 48 hodín (okrem víkendu) od prijatia objednávky.

Dopravu zabezpečuje kuriérska spoločnosť:

1. GEIS - balíky do 50 kg / Kontakt na prepravcu nájdete tu: Kontakt Geis

2. SDS - nadrozmerné zásielky pozostávajúce z viacerých balíkov / Kontakt na prepravcu nájdete tu: Kontakt SDS

V prípade nadrozmernej zásielky alebo zásielky pozostávajúcej z viacerých balíkov si vyhradzujeme právo zaslať zásielku prostredníctvom prepravnej spoločnosti Slovenský Doručovací Systém za cenu 5,- Eur + 1,- Eur pri platbe dobierkou.

Upozornenie:

1. Prepravca má na doručnie zásielky dva pracovné dni. Prepravná spoločnosť sa snaží doručiť zásielku čo najskôr, teda hneď na druhý deň od vyskladnenia tovaru našou spoločnosťou. Avšak v prípade, že sa s Vami kuriér nevie skontaktovať, alebo v období približne mesiac pred Vianocami môže byť čas doručenia posunutý max. o jeden pracovný deň.

2. Ak zásielku neviete prevziať v deň doručovania, môžete presunúť doručovanie aj na ďalší pracovný deň, prípadne sa môžete dohodnúť s kuriérom na uložení zásielky napr. u Vášho suseda, alebo ak zásielku doručuje kuriér DHL, zásielku môže zložiť na jednom z odberných miest - DHL Parcel shopov.

3. V prípade, že ste si objednali nadrozmerný tovar, odporúčame Vám zabezpečiť si v deň doručovania niekoho, kto Vám pomôže s prenesením zásielky od auta prepravcu na Vami požadované miesto. Kuriér môže, no nemusí pomôcť s vynáškou tovaru.

Oznámenie o dodaní tovaru:

1. Naša spoločnosť Vás bude informovať o vyskladnení objednávky mailom, alebo telefonicky.

2. Kuriér Vás bude informovať o doručení zásielky pravdepodobne nasledujúci pracovný deň od vyskladnenia a to telefonicky.

Dodanie tovaru do zahraničia:

Vzhľadom k drahšiemu poštovnému sa bude realizovať iba na základe individuálnej dohody, resp. po odsúhlasení cenovej ponuky za dopravu.

 

ZmIxYzM