Kontakty

Prevádzku nájdete na adrese:
BIO FLAME, s.r.o.
Jókaiho 1 984 01 Lučenec

Zákaznícky servis:
tel: 0903 322 727
mail: info@vino-stojany.sk


Dopravu zabezpečuje


Doprava / Poštovné
Doprava - Poštovné


Náklady na dopravu tovaru v SR v závislosti od spôsobu platby:

1. Dobierkou / platba kuriérovi pri prevzatí tovaru - 4,- Eur s DPH

2. Bankovým prevodom / platba na bankový účet pred dodaním tovaru - 3,- Eur s DPH

3. Zásielkovňa / platba pri prebratí tovaru na výdajnom mieste Zásielkovne - 3,- Eur s DPH. Doručenie v SR väčšinou v lehote    2-7 pracovných dní.

4. Zásielkovňa / platba vopred bankovým prevodom - 2,- Eur s DPH. Doručenie v SR väčšinou v lehote 2-7 pracovných dní.

 

Dopravu zabezpečuje kuriérska spoločnosť:

1. DHL - balíky do 50 kg / Kontakt na prepravcu nájdete tu: Kontakt DHL

2. SDS - nadrozmerné zásielky pozostávajúce z viacerých balíkov / Kontakt na prepravcu nájdete tu: Kontakt SDS

3. Zásielkovňa - možnosť využiť dopravu pomocou zásielkovne. Po zvolení tohto druhu dopravy a následnom kliknutí na tlačidlo Objednať sa vám zobrazia výdajné miesta, z ktorých si môžete vybrať a následne vám tam bude tovar doručený. Po doručení tovaru na odberné miesto Zásielkovňe (Z-point) budete informovaný e-mailom a SMS. Na výdajných miestach nie je možné platiť kartou.

Zoznam výdajných miest: Prevádzky - výdajne

Upozornenie:

1. Prepravca má na doručnie zásielky dva pracovné dni. Prepravná spoločnosť sa snaží doručiť zásielku čo najskôr, teda hneď na druhý deň od vyskladnenia tovaru našou spoločnosťou. Avšak v prípade, že sa s Vami kuriér nevie skontaktovať, alebo v období približne mesiac pred Vianocami môže byť čas doručenia posunutý max. o jeden pracovný deň.

2. Ak zásielku neviete prevziať v deň doručovania, môžete presunúť doručovanie aj na ďalší pracovný deň, prípadne sa môžete dohodnúť s kuriérom na uložení zásielky napr. u Vášho suseda, alebo ak zásielku doručuje kuriér DHL, zásielku môže zložiť na jednom z odberných miest - DHL Parcel shopov.

3. V prípade, že ste si objednali nadrozmerný tovar, odporúčame Vám zabezpečiť si v deň doručovania niekoho, kto Vám pomôže s prenesením zásielky od auta prepravcu na Vami požadované miesto. Kuriér môže, no nemusí pomôcť s vynáškou tovaru.

Oznámenie o dodaní tovaru:

1. Naša spoločnosť Vás bude informovať o vyskladnení objednávky mailom, alebo telefonicky.

2. Kuriér Vás bude informovať o doručení zásielky pravdepodobne nasledujúci pracovný deň od vyskladnenia a to telefonicky.

Dodanie tovaru do zahraničia:

Vzhľadom k drahšiemu poštovnému sa bude realizovať iba na základe individuálnej dohody, resp. po odsúhlasení cenovej ponuky za dopravu.

 

































































































 


 

 

OTk0MTI0Zj