KONTAKTY

ADRESA PREVÁDZKY:
BIO FLAME, s.r.o.
Zvolenská cesta 5040
984 01 Lučenec
Otváracia doba prevádzky:
Po - Pi: 7:00 - 15:30 hod.
Mimo pracovnej doby otvorené po dohode.
Zákaznícky servis:
tel: 0903 322 727
info@vino-stojany.sk

TOVAR V AKCII

naša cena 59,99 EUR
skladom
naša cena 5,99 EUR
skladom
naša cena 26,99 EUR
skladom

Doprava / Poštovné
Doprava - Poštovné

Náklady na dopravu tovaru v SR v závislosti od spôsobu platby:

Prepravca Cena za prepravu Platba kartou online (pred dodaním tovaru) Platba bankovým prevodom (pred dodaním tovaru) Platba dobierkou – kuriérovi v hotovosti, alebo s platobnou kartou (pri dodaní tovaru)
123 kuriér 5 € s DPH + 0 € + 0 € + 2 €
* SDS 5 € s DPH + 0 € + 0 € + 2 €

* Prostredníctvom prepravnej spoločnosti SDS zasielame iba nadrozmerné zásielky, alebo zásielky pozostávajúce z viacerých balíkov. Vyhradzujeme si právo využiť služby spoločnosti SDS v prípade, keď tovar musíme zabaliť bezpečne do jedného veľkého balíka alebo do viacerých balíkov.

 

Tovar nachádzajúci sa v sklade – doručíme do 2-3 pracovných dní v závislosti od času prijatia objednávky a vyťaženosti e-shopu, prípadne prepravnej spoločnosti.

Tovar nenachádzajúci sa v sklade – dátum dodania upresníme telefonicky alebo e-mailom do 48 hodín (okrem víkendu) od prijatia objednávky.

Dopravu zabezpečuje kuriérska spoločnosť:

1. 123 kuriér - balíky do 50 kg. Kontakt na prepravcu nájdete tu: Kontakt 123 kuriér.

2. SDS - nadrozmerná zásielka alebo zásielka pozostávajúca z viacerých balíkov. Kontakt na prepravcu nájdete tu: Kontakt SDS.

V prípade nadrozmernej zásielky alebo zásielky pozostávajúcej z viacerých balíkov si vyhradzujeme právo zaslať zásielku prostredníctvom prepravnej spoločnosti Slovenský Doručovací Systém.

Upozornenie:

1. Prepravca má na doručenie zásielky dva pracovné dni. Prepravná spoločnosť sa snaží doručiť zásielku čo najskôr, teda hneď na druhý deň od vyskladnenia tovaru našou spoločnosťou. Ak sa s Vami kuriér nevie skontaktovať alebo v období približne mesiac pred Vianocami, môže byť čas doručenia posunutý max. o jeden pracovný deň.

2. Ak zásielku neviete prevziať v deň doručovania, môžete presunúť doručovanie aj na ďalší pracovný deň. Môžete sa tiež dohodnúť s kuriérom na uložení zásielky napr. u vášho suseda.

3. V prípade, že ste si objednali nadrozmerný tovar, odporúčame vám zabezpečiť si v deň doručovania niekoho, kto vám pomôže s prenesením zásielky od auta prepravcu na vami požadované miesto. Kuriér môže, no nemusí pomôcť s prenášaním tovaru.

Oznámenie o dodaní tovaru:

1. Naša spoločnosť vás bude informovať o vyskladnení objednávky mailom alebo telefonicky.

2. Kuriér vás bude informovať o doručení zásielky pravdepodobne nasledujúci pracovný deň od vyskladnenia, a to telefonicky.

Dodanie tovaru do zahraničia:

Vzhľadom na drahšie poštovné realizujeme dodávanie tovaru do zahraničia iba na základe individuálnej dohody, resp. po odsúhlasení cenovej ponuky za dopravu.

 

MDYyMj