KONTAKTY

ADRESA PREVÁDZKY:
BIO FLAME, s.r.o.
Zvolenská cesta 5040
984 01 Lučenec
Otváracia doba prevádzky:
Po - Pi: 7:30 - 16:00 hod.
Mimo pracovnej doby otvorené po dohode.

Zákaznícky servis:
tel: 0903 322 727
info@vino-stojany.sk

TOVAR V AKCII

naša cena 55,99 EUR
skladom
naša cena 52,99 EUR
skladom
naša cena 90,99 EUR
skladom

NAJPREDÁVANEJŠÍ

naša cena 64,99 EUR
skladom
naša cena 14,99 EUR
skladom
naša cena 36,99 EUR
skladom

Doprava / Poštovné
Doprava - Poštovné

Náklady na dopravu tovaru v SR v závislosti od spôsobu platby:

Prepravca Cena za prepravu Platba kartou online (pred dodaním tovaru) Platba bankovým prevodom (pred dodaním tovaru) Platba dobierkou – kuriérovi v hotovosti, alebo s platobnou kartou (pri dodaní tovaru)
123 kuriér 5 € s DPH + 0 € + 0 € + 2 €
* SDS 5 € s DPH + 0 € + 0 € + 2 €

* Prostredníctvom prepravnej spoločnosti SDS zasielame iba nadrozmerné zásielky, alebo zásielky pozostávajúce z viacerých balíkov. Vyhradzujeme si právo využiť služby spoločnosti SDS v prípade, keď tovar musíme zabaliť bezpečne do jedného veľkého balíka alebo do viacerých balíkov.

 

Tovar nachádzajúci sa v sklade – doručíme do 2-3 pracovných dní v závislosti od času prijatia objednávky a vyťaženosti e-shopu, prípadne prepravnej spoločnosti.

Tovar nenachádzajúci sa v sklade – dátum dodania upresníme telefonicky alebo e-mailom do 48 hodín (okrem víkendu) od prijatia objednávky.

Dopravu zabezpečuje kuriérska spoločnosť:

1. 123 kuriér - balíky do 50 kg. Kontakt na prepravcu nájdete tu: Kontakt 123 kuriér.

2. SDS - nadrozmerná zásielka alebo zásielka pozostávajúca z viacerých balíkov. Kontakt na prepravcu nájdete tu: Kontakt SDS.

V prípade nadrozmernej zásielky alebo zásielky pozostávajúcej z viacerých balíkov si vyhradzujeme právo zaslať zásielku prostredníctvom prepravnej spoločnosti Slovenský Doručovací Systém.

Upozornenie:

1. Prepravca má na doručenie zásielky dva pracovné dni. Prepravná spoločnosť sa snaží doručiť zásielku čo najskôr, teda hneď na druhý deň od vyskladnenia tovaru našou spoločnosťou. Ak sa s Vami kuriér nevie skontaktovať alebo v období približne mesiac pred Vianocami, môže byť čas doručenia posunutý max. o jeden pracovný deň.

2. Ak zásielku neviete prevziať v deň doručovania, môžete presunúť doručovanie aj na ďalší pracovný deň. Môžete sa tiež dohodnúť s kuriérom na uložení zásielky napr. u vášho suseda.

3. V prípade, že ste si objednali nadrozmerný tovar, odporúčame vám zabezpečiť si v deň doručovania niekoho, kto vám pomôže s prenesením zásielky od auta prepravcu na vami požadované miesto. Kuriér môže, no nemusí pomôcť s prenášaním tovaru.

Oznámenie o dodaní tovaru:

1. Naša spoločnosť vás bude informovať o vyskladnení objednávky mailom alebo telefonicky.

2. Kuriér vás bude informovať o doručení zásielky pravdepodobne nasledujúci pracovný deň od vyskladnenia, a to telefonicky.

Dodanie tovaru do zahraničia:

Vzhľadom na drahšie poštovné realizujeme dodávanie tovaru do zahraničia iba na základe individuálnej dohody, resp. po odsúhlasení cenovej ponuky za dopravu.

 

MTFkO